TEKNOFEST 2026 kapsamında düzenlenen Dikey İnişli Roket Yarışması kategorisinde kritik değerlendirme süreci tamamlanmış olup, "KGM The Simurg Dikey İnişli Roket Projesi", bu önemli aşamayı başarıyla geçerek yarışmanın sonraki etaplarında üniversitemizi temsil etme hakkı kazanmıştır.
Dr. Öğr. Üyesi Ahmet Çakanel ve Arş. Gör. Mete Berberoğlu danışmanlığında yürütülen proje ekibinde; Elektrik-Elektronik Mühendisliği öğrencilerimiz Ayşe Sultan Şahinci, Yasemin Tunç, İrem Yıldız ve Rabia Bircan, Makine Mühendisliği ile Elektrik-Elektronik Mühendisliği Çift Anadal öğrencimiz Öykü Taçkın, Makine Mühendisliği öğrencisi Barış Avcıoğlu ve Dokuz Eylül Üniversitesi Makine Mühendisliği öğrencisi Hatice Eyeoğlu görev almaktadır. Söz konusu proje sürecinde, takımın teknik gelişim aşamalarına sağladığı değerli katkılarından dolayı Arş. Gör. Abdülkerim Ahmet Kaplan'a ayrıca teşekkürlerimizi sunarız.
Kritik değerlendirme aşamasını başarıyla geçerek bütçe almaya hak kazanan öğrencilerimizi ve onların yetişmesinde emeği geçen değerli öğretim elemanlarımızı tebrik eder, TEKNOFEST 2026 yarışmasının ilerleyen aşamalarındaki çalışmalarında başarılar dileriz.
proje teknofest 2026
